Bestellen & betalen
Bestellen bij Haardhout-fabriek werkt heel eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit drie duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u de bestelling bevestigd heeft. Daarvoor kunt u tijdens het bestelproces alles naar wens aanpassen. Zo kunt u zelf de leverdag kiezen, en tegen meerprijs een tijdsframe en/of kooiaap bijboeken.
1. Selecteer uw product
- Klik evt. op de foto van het product voor meer productinformatie.
- Met de knop IN WINKELWAGEN voegt u een product aan de winkelwagen toe.
- Druk op de knop winkelwagen bekijken of het winkelwagen icoon rechts boven in de hoek.
- Met de knop VERDER WINKELEN kunt u meerdere verschillende producten toevoegen.
- Klopt uw bestelling dan kunt u doorgaan door te klikken op Doorgaan naar afrekenen (Hier kunt u nog diverse opties selecteren voor de levering).
2. Gegevens invullen en levering kiezen
- Vul uw gegevens in en maak optioneel een account aan voor een eventuele volgende bestelling.
- Wilt u op een ander adres laten bezorgen? Vink dan “Gebruik een alternatief afleveradres” aan
- Kies een gewenste bezorgdag. We zullen dan ons uiterste best doen het haardhout op deze dag te bezorgen. Mocht dit niet lukken, dan krijgt u daar van ons bericht over.
- Kies optioneel voor; 1. Tijdslevering ochtend of middag. 2. Kooiaap (Een kleine heftruck die uw pallet haardhout neer kan zetten op minder goed begaanbare opritten en wegen).
3. Kies uw betaalmethode
U kunt op de volgende manieren betalen.
- iDeal veilig betalen via uw eigen bank
- Creditcard (Mastercard, Visa)
- Apple Pay
4. Levering
Nadat u een bestelling heeft geplaatst zullen we de order verwerken en laten inplannen bij de transporteur. Op de dag zelf ontvangt u via de mail een Track&Trace van onze transporteur om uw zending te volgen. We zullen in alle gevallen proberen te leveren op de aangegeven datum, als dit niet lukt wordt de levering doorgaans verschoven naar de volgende werkdag.
De accessoires worden doorgaans met DHL verstuurd. U ontvangt hiervan een Track&Trace code via de mail. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij de buren kunnen afgeven, dan bezorgen we het pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd.
Bij levering van losse accessoires wordt er 6,50,- verzendkosten gerekend.
*De transporteur zal de pallet in elk geval tot op de stoep/oprit leveren. In veel gevallen past een pompwagen/kooiaap niet door een tuinpoort of dergelijke.